دل نوشته

دل نوشته

دل نوشته

دل نوشته

25/5/95

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ب.ظ

ازامروز میخوام هر چی بذهنم میرسه را بنویسه/مگه ذهنم خالی بشه/

امروز م گذشت چند ماهه که در امدم کم شده پول ندارم نمیدونم چیکار کنم/سنممم داره میره بالا

خیلی دوست دارم پیشرفت کنم

نمیدونم از کجا شروع کنم/نمیدونم هدفم چیه/نمیدونم باید دنبال چی باشم/دارم فک می کنم/ولی نمتونم فکرمو جمع کنم/موندم/کمک

هدف؟؟؟؟؟؟

  • senobarmerc merc

نظرات  (۲)

سخنرانی هدف دکتر فرهنگ کمک زیادی بهت میکنه
حتما گوش کن
پاسخ:
مرسی
منم وقتی اومدم بیان فقط میخاستم افکاری که بی وقفه به ذهنم هجوم میارن رو بنویسم ولی خب نمیشه:) بعد از یه مدتی همه برات اشنا میشن
نمیتونی اون چیزی که واقعا هست رو بنویسی:)
بنظرم اولین کار انتخاب هدفِ:) ببین اونی که واقعا میخوای چیه!حالا واسش تلاش کن:)
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی